Sunday, April 24, 2011

Louise and Dragon!

Today we went for a ride together with Kirsten and her lazy pony Louise! Louise is a 17 years old haflinger and Kirsten rides her in the weekends and in holidays. We didn't bother putting on the saddles today, and I think the horses appreciated not having to wear them in the super hot weather!

Riding with Kirsten wasn't really the plan today. At first I made plans with some other friends at the stables, but 5 minutes before we were leaving they decided it was to risky to bring a young horse along with them because one of the horses had too much energy, and the girl riding that horse was afraid to fall of.. Dissapointing, but riding with Kirsten is much more fun anyways!

This is a picture from Bratsberg. The horses are tied up outside the stables while we're grooming them.

1 comment:

  1. (jeg gjetter at du er norsk så jeg skriver på norsk, haha XD det er bare lettere..)

    da er du heldig! jeg har egentlig fått inntrykk av at Dell er ganske bra generelt.. Jeg har i alle fall omtrent bare hatt problemer med denne dataen og NetOnNet som jeg kjøpte den fra. Så jeg skal ikke ha hp igjen, og ikke handle hos de mer for å si det sånn!

    når jeg ser på bloggen din så får jeg litt sånn hesteabstinenser. jeg pleide å ri før, men så har jeg ikke hatt mulighet de siste åra, og jeg savner det skikkelig. særlig nå i våres har jeg hatt såå lyst til å ri. hester er så fine dyr! <3

    ReplyDelete